Mergi la conţinutul principal

Posturi vacante

Postat de UF940137 la Lun, 07/06/2020 - 11:09

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire; 
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;   
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă,  așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

  1. Gestionar depozit, Chişinău (pe termen determinat)

    Vei fi responsabil de: 

    • Recepţionarea mărfii livrate în baza actelor de predare-primire și verificarea corespunderii cantităţilor şi a titlurilor conform facturilor de primire;
    • Organizarea activităţilor zilnice a depozitului şi a expedierii zilnice a materialelor în diferite sectoare;
    • Participarea la realizarea inventarierii în cadrul depozitului;
    • Îndeplinirea documentaţiei cu caracter administrativ care serveşte drept suport pentru mişcarea materialelor în depozit;

    Am aprecia în candidați următoarele calități și cunoștințe: 

    • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul electrotehnic/logistic/economic;
    • 1-2 ani de experienţă în funcţie similară;
    • Organizare, atenție, responsabilitate;
    • Cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Outlook)
    • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu)
  2. Specialist achiziţii şi solicitări de cumpărare, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Desfășurarea procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări în baza caietelor de sarcini cu cerințe tehnice;
    • Analiza pieței și identificarea furnizorilor ce vor fi invitați pentru participarea în cadrul procedurilor de achiziții;
    • Expedierea cererilor de oferte, recepționarea și analiza ofertelor în funcție de raportul calitate/preț și necesitățile de aprovizionare ale întreprinderii;
    • Elaborarea documentelor aferente derulării procedurilor de achiziții (raport de evaluare, comunicări către ofertanți, solicitări de clarificări, etc.);
    • Desfășurarea proceselor de negociere în cadrul procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări;
    • Elaborarea contractelor și coordonarea activităților de semnare a contractelor de achiziții cu furnizorii adjudecați;
    • Emiterea și expedierea comenzilor de cumpărare către furnizori, respectând normele, procedurile și nivelele de autorizare;
    • Efectuarea operațiunilor aferente importurilor și exporturilor de bunuri.
    • Omologarea materialelor şi a serviciilor.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniul electroenergetic;
    • Experiență în domeniul achiziții și electroenergetic va constitui un avantaj;
    • Cunoștințe bune în utilizarea PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
    • Cunoașterea limbilor: româna, rusă, engleză;
    • Abilități analitice, de comunicare şi negociere;
    • Calități organizatorice, flexibilitate, onestitate, integritate;
    • Respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcinilor si responsabilităților.

     

  3. Traducător-secretar, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea activității de traducător-asistent, efectuarea traducerilor scrise şi verbale (simultane) din română-engleză, engleză-română;
    • Gestionarea agendei Country Managerului;
    • Realizarea tuturor activităților solicitate de tip administrativ şi  secretariat, inclusiv acordarea suportului necesar în anticamera Country Managerului;
    • Dactilografierea, redactarea, repartizarea, arhivarea documentelor, scrisorilor, cererilor, rapoartelor, după caz;
    • Preluarea apelurilor de telefon, precum şi organizarea tele şi video conferinţelor;
    • Recepţionarea şi înregistrarea solicitărilor de vizită, primirea vizitatorilor şi asigurarea funcției de traducător pentru străini.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniu;
    • Experiența de muncă în acest domeniu va constitui un avantaj;
    • Cunoaşterea limbilor engleză, română, nivel avansat, rusă va constitui un avantaj;
    • Cunoștințe bune în utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
    • Spirit de echipă, verticalitate, organizare, punctualitate, responsabilitate, atitudine cooperarantă, receptivitate, confidenţialitate.
  4. Dispecer întreprindere de reţele, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Operarea şi controlul reţelei de tensiune medie şi joasă;
    • Gestionarea şi rezolvarea incidentelor apărute;
    • Coordonarea prin telefon a activitatilor echipelor de intervenţie operativă;
    • Studierea, autorizarea şi efectuarea scoaterii din exploatare a echipamentului pentru efectuarea lucrărilor şi  a regimurilor speciale de exploatare în reţelele de tensiune medie şi joasă.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniul energetic;
    • 3-5 ani de experienţă în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, abilităţi de luare a deciziilor promte, spirit înalt de observaţie şi atenţie;
    • Abilităţi de organizare şi coordonare a echipelor de intervenţie operativă prin intermediul telefonului
    • Capacitate de gestionare a mai multor activităţi în acelaşi timp;
    • Cunoştinţe bune de utilizare a PC (Word, Excel, Outlook);
    • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu).
  5. Electomontor în formație de întreținere operativă a instalațiilor electrice Strășeni, Cimişlia

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea manevrelor operative în reţelele cu tensiunea nominală până la 110 kV inclusiv, posturi de transformare, puncte de distribuţie şi staţii de transformare;
    • Repararea avariilor de nivel primar în elementele de protectie a reţelelor cu tensiunea nominală de până la 110 kV.

    Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
    • Experienţa de muncă în domeniul energetic va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere.
  6. Tehnician proiectant, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea schiţelor şi schemelor topografice, reprezentând elementele în formă reală sau simbolică prin procedee informatice sau tradiţionale;
    • Colectarea datelor pe teren sau prin intermediul sistemelor informatice, reflectând terenuri, instalaţii etc., cu scopul realizării calculelor şi/sau schiţelor instalaţiilor şi a schemelor topografice;
    • Elaborarea şi/sau actualizarea informaţiei grafice şi alfanumerice privind instalaţiile;
    • Colaborarea la calculele complementare pentru proiectele ce se realizează;
    • Colaborarea la realizarea studiilor tehnico-economice ale lucrărilor noi sau a modificărilor celor existente;
    • Întreţinerea şi exploatarea arhivei tehnice a unităţii;
    • Colaborarea la recepţionarea şi controlul proiectelor.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate sau de școală profesională în domeniul energetic;
    • Studii și aptitudini de desen tehnic;
    • Între 2-3 ani experiență în sectorul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Cunoștințe în utilizarea calculatorului și a sistemelor informatice specifice activității.
  7. Tehnician-energetician citiri si ordine de serviciu, Orhei, Nisporeni

    Vei fi responsabil de:

    • Colaborarea la programarea activităţilor de citire şi îndeplinire a ordinelor de lucru;   
    • Actualizarea informaţiei despre itinerariile de citire în colaborare cu antreprenorul;   
    • Controlul activității de citire, analizând şi soluţionând incidentele comunicate de către antreprenori, referitoare la citirea contoarelor şi îndeplinirea ordinelor de lucru;
    • Controlul ca TPL, TPO (echipament de lucru) să fie utilizate corect de către antreprenori, acordarea suportului la întreţinerea ori reparaţia lor, în caz de necesitate;
    • Controlul şi îmbunătăţirea calității lucrărilor efectuate de către antreprenori;

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Între 2-3 ani de experiență în domeniul activităților ce țin de evidența și controlul energiei;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Cunoștințe în utilizarea calculatorului și a sistemelor informatice specifice activității;
    • Permis de conducere (cat.B).
  8. Electromontor la supravegherea traseelor retelelor de cablu, Chișinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea inspecţiilor planificate a reţelelor în cablu din sector;
    • Verificarea îndeplinirii normelor de montare a liniilor în cablu de către întreprinderile contractate;
    • Admiterea întreprinderilor implicate în efectuarea lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Controlul lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Detectarea și informarea despre incidentele apărute;

     
    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate/profesionale în domeniul energetic;
    • Experiența de muncă va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere va constitui un avantaj;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
0

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!
 

Aplică CV-ul: resurse_umane@premierenergy.md
 
Informații suplimentare la telefoanele: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 062161043

Programare vizită online

Informații utile

Posturi vacante

Semnalare cazuri de corupție și fraude

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok