Mergi la conţinutul principal

Posturi vacante

Postat de UF940137 la Joi, 09/07/2023 - 11:33

La Premier Energy Distribution promovăm un mediu de lucru de calitate, bazat pe respect, diversitate și dezvoltare personală și profesională. Ne ghidăm de un cod etic intern, care stabilește normele ce dictează comportamentul etic al tuturor angajaților în activitatea lor de zi cu zi și, în special, în ceea ce privește relația și interacțiunea corectă şi transparentă cu toate grupurile de interes.

 

  1. ELECTROMONTOR, -OARE ÎN FORMAŢIE DE ÎNTREŢINERE OPERATIVĂ A INSTALAŢIILOR ELECTRICE, ANENII-NOI, ORHEI, LEOVA, CAUSENI, HANCESTI, STRASENI

    Responsabilităţi principale ale funcţiei:

    • Realizarea manevrelor operative în rețelele cu tensiunea nominală până la 110 kV inclusiv, posturi de transformare, puncte de distribuție şi staţii de transformare;
    • Repararea avariilor de nivel primar în elementele de protectie a reţelelor cu tensiunea nominală de până la 110 kV

    Competenţe şi abilităţi pentru candidatul(-a) potrivit(-ă) funcţiei:

    • Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic.
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
    • Experienţa de muncă în domeniul electroenergetic va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere.
    • Apt pentru munca în instalațiile electrice în funcţiune, munca nocturnă, munca la înălţime.
    • Angajaţii serviciului operativ prestează munca în ture conform graficului de muncă aprobat lunar.

    Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected] cu mențiunea „electromontor-oare în formaţie de întreţinere operativă a instalaţiilor electrice, ANENII-NOI, ORHEI, LEOVA, NISPORENI, HANCESTI”.

     

     

  2. DISPECER(Ă) ÎNTREPRINDERE DE REŢELE, СHIŞINĂU

    Responsabilități principale ale funcţiei:

    • Operarea şi controlul reţelei de tensiune medie şi joasă;
    • Gestionarea şi rezolvarea incidentelor apărute;
    • Coordonarea prin telefon a activitatilor echipelor de intervenţie operativă;
    • Studierea, autorizarea şi efectuarea scoaterii din exploatare a echipamentului pentru efectuarea lucrărilor şi a regimurilor speciale de exploatare în reţelele de tensiune medie şi joasă.

    Ce îţi oferim:

    • training de inițiere la locul de muncă;
    • activități de instruire; 
    • posibilități de creștere în carieră;
    • asistență medicală facultativă;
    • asigurare contra accidente; 

    Cerinţe şi abilităţi tehnice:

    • Studii superioare în domeniul energetic.
    • Experienţă de muncă în domeniul energetic – 3 ani.
    • Responsabilitate, abilităţi de luare a deciziilor promte, spirit înalt de observaţie şi atenţie;
    • Abilităţi de organizare şi coordonare a echipelor de intervenţie operativă prin intermediul telefonului;
    • Capacitate de gestionare a mai multor activităţi în acelaşi timp;
    • Cunoştinţe bune de utilizare a PC (Word, Excel, Outlook);
    • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);

    Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-iul tău la adresa de e-mail: [email protected]   cu mențiunea „DISPECER ÎNTREPRINDERE DE REŢELE, СHIŞINĂU”.
     

  3. ANALIST(Ă) FINANCIAR(Ă), CHIŞINĂU

    Responsabilități principale ale funcţiei:

    • Vei participa la elaborarea rapoartelor financiare și de gestiune, în conformitate cu cerințele legale și procedurile interne, pentru destinatari interni și externi.
    • Vei contribui la aplicarea normelor contabile și fiscale, propunând soluții corecte de încadrare a operațiunilor economice, conform SNC și IFRS.
    • Vei fi implicat(ă) în procesele de închidere contabilă, pregătirea informațiilor pentru audituri interne și externe și evaluarea eficienței controalelor interne.
    • Vei sprijini dezvoltarea și implementarea politicilor, proceselor și procedurilor contabile și de control.
    • Vei realiza reconcilierea conturilor contabile tranzitorii.
    • Vei respecta normele și procedurile Sistemului de Management Integrat (calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă).

    Cerinţe şi abilităţi tehnice:

    • Studii superioare în finanțe, contabilitate, economie sau domenii conexe.
    • Experiență relevantă: 2–5 ani în contabilitate, analiză financiară și/sau audit.
    • Cunoștințe solide de legislație contabilă și fiscală din Republica Moldova, SNC și IFRS.
    • Abilități de analiză financiară și raportare.
    • Utilizare avansată a Microsoft Excel și experiență cu programe contabile.
    • Gândire analitică și critică, atenție la detalii, capacitate de organizare și gestionare a sarcinilor cu termene limită stricte.

    Ce îți oferim

    • Un mediu de lucru prietenos și orientat spre echilibrul viață profesională – viață personală.
    • Beneficii sociale pentru angajați și familiile acestora, inclusiv activități dedicate copiilor.
    • Program flexibil: 39 de ore/săptămână, cu posibilitatea de a începe ziua între 07:45–08:30. Program redus vinerea (6h, fără pauză de masă).
    • Asistență medicală facultativă și asigurare contra accidente.
    • Oportunități de dezvoltare profesională și personală.

    Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-iul tău la adresa de e-mail: [email protected]   cu mențiunea „ANALIST(Ă) FINANCIAR(Ă), CHIŞINĂU”.

     

     
  4. CONTROLOR, -OARE LA CONTROLUL ENERGETIC, CAUSENI

    Responsabilităţi principale ale funcţiei:

    • Efectuarea verificării planificate ale aparatelor şi echipamentelor de măsură a clienţilor atribuiţi, conform normativelor stabilite, detectând defectele şi posibilităţile de îmbunătăţire;
    • Realizarea inspecţiilor în instalaţiile electrice a edificiilor construite, a celor în construcţie sau reconstrucţie şi admiterea lor pentru darea în exploatare;
    • Îndeplinirea ordinelor de serviciu încredințate;
    • Participarea în campaniile de depistare a furturilor de energie în limita competenţelor sale.

    Competenţe şi abilităţi pentru candidatul(-a) potrivit(-ă) funcţiei:

    • Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Experienta de munca in domeniul energetic va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere;

    În echipa noastră vei beneficia de:

    • Un loc de muncă prietenos familiei în care punem accent pe un echilibru sănătos între viața profesională şi personală;
    • Susținem angajații şi familiile lor prin diverse beneficii sociale acordate angajaților şi prin activitățile dedicate copiilor angajaților;
    • Regim de muncă flexibil, 39 ore săptămânal, cu începerea activității între 07.45-08.30 şi finalizarea între 17.00-17.45, 8h 15 min. de luni până joi (1 oră pauză de masă), în zilele de vineri – program de muncă redus de 6h (fără pauză de masă);
    • Asistență medicală facultativă şi asigurare contra accidente;
    • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, team building-uri.

    Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-iul tău la adresa de e-mail: [email protected]   cu mențiunea „CONTROLOR, -OARE LA CONTROLUL ENERGETIC, CAUSENI”.

0

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

E-mail: [email protected]

Telefoane: 022 431766; 022 431043, mobil: 068968850, 062161043

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok